Име:
(име на фирма / имена на физическото лице)
Адрес:
Телефон:
E-mail:
Дата и място на закупуване на продукта:
Номер на фактура / Касова бележка / Номер на поръчка:
Точно наименование на артикула и код:
Причина за рекламацията / Описание на проблема:
ЗАБЕЛЕЖКА:
- Рекламацията задължително трябва да е придружена с 3 или повече снимки на повредения/счупения артикул или на установеното несъответствие, с възможно най-добро качество, в противен случай рекламацията няма да бъде уважена!!!
Рекламацията се счита за приета единствено и само след ПОТВЪРЖДЕНИЕ за получаването й – под формата на изпратен имейл от страна на Грандекор до клиента!
Дата: ………………………………..
Подпис: …………………………….
Гаранцията се отнася за дефекти, възникнали в процеса на експлоатация през гаранционния период поради некачествени материали или неправилна изработка. Други проблеми, дължащи се на повреда от какъвто и да е характер, причинена от купувача, не са включени в гаранцията. Всички дефекти се отстраняват безплатно в срок до 30 работни дни.
Гаранцията не е валидна при следните условия:
- Когато повредите са вследствие на сътресения, удари, счупвания, претоварвания, скъсвания, получени в резултат на небрежно отношение или при транспортиране.
- Когато повредите са настъпили вследствие на природни бедствия (наводнения, пожар и др.) или от други, независещи от търговеца причини.
- Когато купувачът не е в състояние да докаже датата на закупуване на стоката, т.е. – ако не притежава фактура или гаранционна карта за стоката
ГРАНДЕКОР ООД
пл.Екзарх Йосиф 1, ет.2
гр.Варна
Имейл за рекламация: [email protected]
Телефон за рекламация: 0877 06 00 77