Име:

(име на фирма / имена на физическото лице)

Адрес:

Телефон:

E-mail:

Дата и място на закупуване на продукта:

Номер на фактура / Касова бележка / Номер на поръчка:

Точно наименование на артикула и код:

Причина за рекламацията / Описание на проблема:

 

ЗАБЕЛЕЖКА:

  • Рекламацията задължително трябва да е придружена с 3 или повече снимки на повредения/счупения артикул или на установеното несъответствие, с възможно най-добро качество, в противен случай рекламацията няма да бъде уважена!!!

Рекламацията се счита за приета единствено и само след ПОТВЪРЖДЕНИЕ за получаването й – под формата на изпратен имейл от страна на Грандекор до клиента!

Дата: ………………………………..

Подпис: …………………………….

Гаранцията се отнася за дефекти, възникнали в процеса на експлоатация през гаранционния период поради некачествени материали или неправилна изработка. Други проблеми, дължащи се на повреда от какъвто и да е характер, причинена от купувача, не са включени в гаранцията. Всички дефекти се отстраняват безплатно в срок до 30 работни дни.

Гаранцията не е валидна при следните условия:

  1. Когато повредите са вследствие на сътресения, удари, счупвания, претоварвания, скъсвания, получени в резултат на небрежно отношение или при транспортиране.
  2. Когато повредите са настъпили вследствие на природни бедствия (наводнения, пожар и др.) или от други, независещи от търговеца причини.
  3. Когато купувачът не е в състояние да докаже датата на закупуване на стоката, т.е. – ако не притежава фактура или гаранционна карта за стоката

ГРАНДЕКОР ООД
пл.Екзарх Йосиф 1, ет.2
гр.Варна

Имейл за рекламация:
[email protected]                                                          

Телефон за рекламация: 0877 06 00 77